2018年11月17日 星期六

17/11/18

17/11/18.   SAT.    WARM

星期六我好似都係火氣比較重,因為對住佢地兩個總係有千萬樣嘢激我!早上起身明明就係要去補英文,但永遠都係唔梳洗好先,都係要我三催四請,總係遲咗少少先得嘅!食完早餐返去同仲爺做功課, 今日算做得快咗架啦,12點多就做好有得玩,今日老公放假可以揍仲爺去學嘢,我就同子元喺屋企,等佢做好功課就出去食午飯,本來喺惠康諗住買完嘢就返去換床單,點知因為要攞個放得又高又入的麵爬高了一點就跌落嚟接傷咗隻手,又流血又瘀哂咁,結果咩都做唔到,唯有教笨元做埋啲專題,但5點佢又要去游水,做唔得幾多!本來諗住去買餸架,但老公又打嚟叫我返屋企收貨,最終我都係唔再出去啦,屋企有咩煮咩食啦!之後老公去踢波,我對住佢地本來都冇咩,但當發現子元泳衣泳褲都唔見哂漏哂喺泳池時,真係火到一個點,去泳池找又已經閂咗門,唯有明天再去找,但我真係好嬲,佢仲有啲咩係可以整唔見嘅呢!

沒有留言:

張貼留言