2018年11月19日 星期一

19/11/18

19/11/18.   MON.    COOL

今朝又要揍仲爺入青衣,條友慢吞吞我又矇矇吓,搞到真係勁趕囉!買埋早餐返公司食又要開工,隻手臂都仲痛緊,但都要做嘢架啦,今朝公事又忙私事又忙,幫阿媽print台證,手腳又慢咗真係做得慢啲,轉個頭又午飯,食完都係吹吓水咁啦,淨係搞掂子元個專題都夠我煩!下午真係要做嘢啦,不過阿姐晏啲又出咗去,搞到大家又吹水囉!放工直接回家,快手趕仲爺去做埋啲功課,食完飯洗好碗就趕佢地去沖涼,仲爺今日好合作,沖完涼我話你可以自己畫畫,佢又真係好乖咁喺房畫,等我沖好涼佢就刷牙等我講故事瞓覺,仲執好哂間房!跟住同子元對一對功課,睇吓個google classroom點搞等等!老公話佢同同事食埋宵夜先返,咁我咪又係一條友頂哂啲嘢,佢搵多啲錢返嚟啦!

沒有留言:

張貼留言