2018年11月24日 星期六

24/11/18

24/11/18.    SAT.    COOL

星期六都是學習日,今日8點幾起身,老公當然返咗嚟,咁梳洗好就捧笨元去補英文,我地就去食早餐,接番笨元就趕住去九華聽talk,主力都係我聽,子元都係想佢嚟睇吓個環境,但最估唔到個talk 係全英文,原來我啲英文都仲可以,但笨元就話佢聽唔明,頂....有冇咁難明呀,有時見佢啲態度真係好乞人憎,想佢眼光放闊啲啫都咁難咁!聽完其實都覺得冇咩機會,佢好公平咁show哂點計分去in 人,但就係咁更令我覺得冇咩機會!聽完行咗個圈就同埋炮哥去咗食晏,因為咁啱撞到佢帶勤少去聽talk,回家後笨元做功課溫習,我就執吓嘢摺埋衫,夠鐘就叫笨元去游水,我就自由吓!等老公揍埋仲仲回來可獎人揍埋笨元放游水去街!去左奧海城睇多拉A夢,順手食埋晚餐!9點多就要返屋企,因為老公今晚返夜,咁我地都係返去沖涼睇電視啫!

沒有留言:

張貼留言