2018年11月7日 星期三

7/11/18

7/11/18.    WED.    WARM

今朝老公返早,要自己揍仲爺入青衣,跟住再返工,今日都趕唔到用晨早優惠,返到去先買早餐,跟住都係做吓嘢又hea吓咁啦,午飯前比官生落咗去「斬叉燒」,其實都係去食吓燒味,聽佢地講吓嘢吹吓水,但真係悶悶地架,差不多1點先返得上去,阿媽又打嚟問入台證嗰啲,但我都未有時間去了解!唯有下午有啲時間就幫佢處理吓,不過下午都有人激我,有個盤物管又嫌油缸啲相點唔好,但你成日追番啲舊嘅我可以點呢,最終我都同對家條𡃁仔爆粗,嚇親人呢,佢話同我對話咁耐覺得我係好斯文,但聽到我都爆粗就知我已經忍無可忍!放工去長沙灣會合食個飯,老公車我同仲爺返去,子元就踢波,返去沖好涼我就同仲仲做埋啲功課再溫過吓英文,老公回來k.o.埋佢地就自由吓啦!

沒有留言:

張貼留言