2018年11月3日 星期六

3/11/18

3/11/18.    SAT.    COOL

今朝子元要足球比賽,所以老公一早同咗佢出去,我就同仲爺hea 到9點幾先起身,慢慢煮早餐,今日好想試吓整pancake,跟足包裝袋寫去整真係成功喎!執埋嘢都11點先開始捉仲爺做埋啲功課,好在嫲嫲琴日同佢做咗大部份,咁我都係執埋個尾,起碼寫生字嗰啲已經完成,不過都做到12點幾,又要出去學音樂,老公同子元踢完波就帶佢去英華聽talk,我就等仲爺學完嘢做去會合,睇佢地食埋嘢先交換人質,老公今次到帶仲爺去踢波, 我就同子元返去溫書,其實上星期都溫得八八九九, 今日都係做練習,睇吓佢仲有咩唔識,可以再溫!等仲爺踢完波就出去食晚飯,都係附近食咋,因為輪到老公去踢波,我就同兩個返去打暈佢地,明天繼續閉關,好在老公明天放假,可以揍住仲爺,唔洗好似上星期咁一邊溫一邊鬧仲爺!

沒有留言:

張貼留言