2019年4月10日 星期三

10/4/19

10/4/19.   WED.    HOT

今日請咗波假去支持子元運動會,但估唔到佢咁玩嘢!早上先送佢去運動場,我地再入青衣揍仲仲返學,食埋個早餐就去運動場,一路等隻笨上線啦,點知一出閘就脫腳,跑咗30米左右就知佢出事,去到終點要救護員抬走, 唉。。。老實我係好失望,又覺得佢隻腳冇咁嚴重,又係右腳腳眼位,最終早退去睇醫生,連4x100都要失場!去到法國我順手攞埋醫生紙啦,子元就睇才骨科照X Ray,但都睇唔到有咩,佢就建議要照埋MIR,但要出去照,下星期三再覆診,我就攞埋藥返去囉,返長沙灣食咗嘢就回家,老公入青衣接仲仲,然後交換人質,佢揍子元出去照MIR,我就同仲爺去咗買餸,回來想做功課先發現唔見佢個功課袋,原來漏咗喺嫲嫲到,所以比佢自由活動先,等老公同子元睇埋就回青衣攞!晚飯後直落要洗碗清潔等等!咁又好似冇咗一日咁!

沒有留言:

張貼留言