2019年4月13日 星期六

13/4/19

13/4/19.   SAT.    COOL

今日真係夠哂舟車勞頓!朝早8點就要起身,首先係子元去補英文,我就同仲爺去對面大家樂食早餐,然後去咗遊樂場玩到10點多就過去接番子元,到要上畫班!揍咗佢去樓下佢就自己上樓啦,我就同仲爺去阿媽到攝時間做功課,我太高估仲爺,帶哂咁多功課出去,因為佢寫完中文生字就已經過咗一個鐘,基本上又要返去接子元,直接過海怡半島到仲爺學音樂,我就同子元去咗食撒利亞,因為早咗過到來,攞得切位夠時間食,回程時都係撘巴士啦,本來仲爺要去踢波,笨元要游水,但最終兩個都冇去到,都好嘅可以做多啲功課先,7點幾老公瞓醒就出去食晚飯,然後佢又去踢波,我就回家搞掂兩個細,沖涼做功課囉,都唔知死幾多細包呢,明天老公又返早,我仲要帶住仲爺揍子元過海足球比賽,諗吓都攰!

沒有留言:

張貼留言