2019年4月28日 星期日

28/4/19

28/4/19.   SUN.    HOT

今日參加咗公司旅行活動,一早就要起身出門口,老公車咗我地過尖東先返屋企再瞓過, 我就要去簡介吓先,再去集合地點點名,9點就開車啦,個導遊好吹得,講到入錦田未停過,不過好多資料嘢佢都記得哂,好勁!入到去叫做行吓先,都係有田有羊有動物咁啦,睇完就等BBQ ready,10點幾11點就開始燒嘢食,不過我係一個人燒三個人食,笨元受唔到熱力燒唔到,仲爺係咁二燒過幾吓就算,即係又係我做哂,好在同組都有個小朋友佢地可齊玩吓,然後又買咗支弓箭比佢地玩,叫做過到吓時間,還要其他組有家人的媽媽走來問我地係咪住荔欣,原來佢住正我地樓上單位,世界真細小!差不多2點可以上番車啦,去埋恒香睇生產買手信就回程,但係返到尖東架咋,還要撘西鐵返美孚!本來想買餸煮飯,但真係攰到一個點,就算去沖個涼都係頭痛到爆,7點幾一定要出去食嘢啦,食咗粒藥叫做好啲啦,出去食到嘢,回來快手趕佢地沖涼瞓覺啦,明天要返學又要早早起身!

沒有留言:

張貼留言