2019年4月19日 星期五

19/4/19

19/4/19.    FRI.    RAIN

今日第一日復活節假,子元一早就自己去樂富同老公會合,因為要練波,我就8點幾先起身同仲爺食早餐再執好嘢出街,諗咗去愉景新城玩,要同仲爺撘地鐵再行過去,條友又係到話遠唔鍾意撘公共交通, 比佢激死!過到去玩咗幾個平時都唔會比佢玩的遊戲呢,難得假期又得佢一個呢!到12點多老公過到來會合,去食咗嘢就出發東九,子元要比賽嘛,但最最終都係取消咗,諗住可以閃啦,點知喺球場又有啲隊友喺到,老公就比佢喺到踢,我地去咗aPM行, 其實我就唔太想,始終佢比較弱嘛,冧住雨咁唔多好呢!行到4點多就叫老公返去接佢,我地喺商商場等!返屋企休息收拾, 主要執子元的書枱呢!老公瞓咗,差不8點先出門口去咗荃新天地食嘢行咗陣,老公車咗我地回來就返工啦!

沒有留言:

張貼留言