2019年4月7日 星期日

7/4/19

7/4/19.   SUN.    HOT

老公今日返早,所以一早起身出咗門口,我就梗係繼續瞓啦,9點幾真係要起身啦,梳洗完煮早餐,但嗰兩條友仔好似慢活咁,完全唔知咩事咁又唔執嘢,又激到我發火,火到我淨係煮咗麵,咩都唔再煮呀!10點幾叫子元快手出門口去畫班,喺手機睇住佢去到邊啦,點知條友遲咗一個站落車,要行返轉頭,咁鬼唔小心!同仲爺做埋功課溫習等等,又要出去接子元,反正都要食嘢,食埋KFC先返去,等佢兩個做吓嘢,我又要揍佢地出去,因為老公話konter踢Nike 5,出去打吓氣,好耐冇睇過比賽啦,真係好刺激呀,最終贏了,好勁呀,睇得我好緊張!睇完就去咗新世紀行吓,老公就去入標!晚飯食咗牛涮窩,都幾好食架!食完都差不多8點,返屋企休息睇電視啦!我今日都係周身痛,咁樣跌一跌原來咁傷!

沒有留言:

張貼留言