2019年4月23日 星期二

23/4/19

23/4/19.   TUE.    HOT

子元11歲啦,真係快到呢,我都真係老啦,個仔都攞小童身份證呢!朝早瞓到8點多起身啦,因為仲要食埋早餐先可以去玩呢,今朝都係玩啲體力嘢,真係攰死我!先係打網球,然後又打羽毛球,玩到11點又要停啦,所以去有冷氣的地方休息吓再返去執嘢走!由於天氣太熱啦,所以都係返屋企沖涼休息好過,但返到去沖咗涼其實仲有好多嘢要執要洗要消毒咁,邊有得休息,或者係得我一個冇得休息,其實我有時發老脾係鍾意走出走廊抖抖氣,兩個仔都明, 係老公唔明,係要去加劇件事,平時得我一個揍住佢地時都係咁架啦,你所以揍住佢地咪就係你自己打打打機囉,所有嘢都唔理,唔會幫輕我,而家仲嚟鬧我,仆你個街啦!搞到大家都唔開心,好乞人憎!當然最後都係平息番件事,但有時我真係覺得佢都要明白每人都有佢處理情緒的方法,咩叫做「佢唔執玩具咪由得佢囉」「佢要發聲怨人又由得佢囉」「你自己咪休息吓囉」咁其實我係咪可以咩都唔做呢,唔做嗰時啲嘢又邊個做呢,淨係啲衫唔摺一日兩日三日後咪齊齊冇衫著囉,唔會有人理架!所以我都係似一個工人多啲架啦!發完火都係要出去架啦,入去搵埋嫲嫲同大包一齊出咗去食tea,買生日禮物比笨元呢,條友買足哂4盒advanger呢,仲爺都比佢買咗盒,唉。。。是但啦我冇眼睇!跟住去咗美麗華飲咖啡,飲咗杯好正嘅cold bruw 呢!晚飯返咗長沙灣食上佳,不過真係叫得太多啦,飽到食唔哂呢!送番嫲嫲入青衣先發現唔記得攞claim保險嘢比CW,又要返美孚一轉!回家沖涼摺衫睇電視,老公返早瞓先,我就做埋啲嘢呢!

沒有留言:

張貼留言