2019年4月22日 星期一

22/4/19

22/4/19.   MON.    HOT

今日係子元期待已久的宿營日子,朝早瞓到9點幾執埋嘢,老公去攞車我就再檢查清楚有咩要帶,跟住就出發啦!!老公話直接入西貢食個早午餐,於是入去才食,但真係餓鬼死!食完周圍行吓,老公見到有間西餐好似幾正,於是就book咗今晚嚟食,行到咁上吓太熱了,要上車抖抖,就用車去探吓險,渣咗入北潭涌八吓,2點多才去番西貢戶外康樂中心登記,又例牌要聽talk咁啦,攞到條key見係3樓仲要係靚位,真係幾開心,入房後安頓緊發現抽濕機壞咗又要去換,搞咗一輪先可以去玩!由於兩位少爺啱玩嘅嘢唔同,咁就唯有分開玩,老公揍仲爺我揍子元,佢地去踩單車,我就去玩吓室內嘢先,先玩攀石但笨元又係上到第3格就上唔到啦,又話痛呀庳呀冇力呀千千萬萬個理由啦,其實你話唔攰就假,但我呢個老人家都上到啦,雖然玩到出哂汗喘哂氣,但都叫做上到頂呀!然後就打乒乓球佢就係到巴巴閉咁,但都唔係咁易勝過我的!第3樣玩吓桌球呀等等等啦,5點幾又收檔啦,跟住就梗係出去食晚飯,買蛋糕買宵夜!返到去仲有時間玩,老公同仲爺去踢波,我就同子元去射箭,但個教練勁長氣講一大輪,同場幾個細路又學得慢,所以玩得9支箭就完場,可惡!去球場再一齊玩多陣就返去沖涼啦,但沖完都冇咩用,因為冇冷氣真係好慘,我地已經喺喺電視房嘆咗陣,但最終都係要返去房,食蛋糕影相,慶祝我的子元寶寶11歲生日!然後幾經辛苦打暈咗仲爺就可以食宵夜了!1點多攰啦就要入定咁放鬆個人先可以面對到冇冷氣去瞓呢!

沒有留言:

張貼留言