2019年4月2日 星期二

2/4/19

2/4/19.    TUE.    COOL+

今日都係老公放工返嚟就揍仔返學,我就返工啦,今日就真係忙啦,一朝都未停過手,咩都有做咁!見到yoko喺康傑group話梓朗開始做手術了,我都覺得好心痛好緊張!希望快啲有好消息啦!午飯後打吓機,下午又開始忙啦,真係除咗吹吓水輕鬆吓外都冇停手,不過都係未做完,長命功夫長命做啦!放工行過去球場同老公會合,等子元踢完波,返長沙灣食個快晚餐,老公就車我地返去,佢去葵廣幫子元攞番個手機,因為爆咗mon要整呢!回來我都快手捉佢地沖涼做埋啲嘢瞓覺,老公攞番部機上來就要返工啦,我就搞掂埋兩位少爺,還要摺衫等家務才可以休息呢!

沒有留言:

張貼留言