2019年4月1日 星期一

1/4/19

1/4/19.    MON.    COOL

又到月頭的日子,但真係唔算太忙呢!朝早老公放工回來當然係要揍仔返學啦,我就返工呢!整咗好有益的早餐返去食,因為子元都係食呢啲做午餐呢!食完就開工啦,時間都過得好快,一朝都冇停過手但又好似冇啦做過嘢咁,完全唔知發生咩事!午飯後打吓機啦,下午開始要入job cert啦,所以下午又係時間過得好快!放工後返到屋企竟然冇哂人,老公帶咗佢地去踢波,搞到咁晏先返,煮得飯嚟8點幾先開飯,之後的清潔工作咪又好似做極都做唔完咁囉,還要睇埋子元的試卷,睇到我眼火爆,係有唔小心錯,但改卷嗰個都太吹毛求疵吧!我寫哂紙仔返去問呀,雖然要追番3分返嚟有難度,但我係唔甘心呢啲都叫做錯囉!笨元還要做埋個浮雕,又做咗幾個鐘,等佢仲打機呀啦,激死我啦!

沒有留言:

張貼留言