2019年4月6日 星期六

6/4/19

6/4/19.    SAT.   HOT

今日主要活動係仲爺運動同樂日,擺到明係玩阿爸阿媽啦!7點幾起身快手出去,食埋個早餐就去集合上車,仲爺好似唔知我會一齊上車咁,知道嗰吓好開心!去到運動場去個廁所先再受刑,要玩10個遊戲呀!都係啲體力勞動嘢,但我玩到第二個就出事,因為要拖住仲爺行完平衡木再爬,第一轉都冇嘢,第二轉就出事啦佢一嘢跳落地時拖行我向前跌,真係跣住嗰隻,結果隻手損咗要去急救囉!但都要完成埋啲遊戲架,真係玩到12點幾,抺身換好衫等老公嚟接,去青衣站放下我地,佢就揍子元去足球比賽,我就揍仲爺過海怡學音樂,真係攰到一個點,同joyce食埋午飯, 揍咗仲爺上佢屋企攞玩具,還要玩到四點幾先捨得走,撘得巴士返去都差不多六點,老公剛想同笨元出門口食啲嘢,見我地回來佢就等我地執埋嘢才出去,近近地去咗葵芳食嘢同行咗陣,又比笨元買咗兩本書啦,跟住佢地就去踢波,我就同仲爺喺屋企休息!

沒有留言:

張貼留言