2019年9月11日 星期三

11/9/19

11/9/19.   WED.    HOT

 老公今晚先返夜,所以今朝可以揍我地,唔洗拖住兩隻豬再行九里路係好好多!仲可以喺紅磡站食埋早餐先撘車!返到去都真係要做嘢,又以為唔見咗份單,好在最終浮番出嚟,但都足夠嚇死我!午飯入咗房同catherine佢地食,開心吹水!因為阿姨放病假喎,我地仲開心!下午都係主力做嘢間中吹水中和吓!放工老公嚟接我。。。交仲仲比我再車我地去撘巴士,佢就返球場揍仔,我同仲仲返到去先找找本中文作業喺邊, 咪喺櫃囉有冇咁難找呀!跟住教佢做埋再煮飯,老公買咗啲好煩複去煮的飯,搞到我煮到8點幾先煮完!但佢地都9點多先返到嚟,食得嚟又要趕佢地去梳洗瞓覺,老公就返工,我就做工人加補習,即係做清潔同對功課,11點先有得去沖涼,但唔好諗住休息,仲有一堆衫等緊我摺!

沒有留言:

張貼留言