2019年9月2日 星期一

2/9/19

2/9/19.   MON.    RAIN

真正開學了!仲爺笨元齊齊做小學雞的一年,今朝落住雨咁天,我要揍佢兩個返學,基本上以後只要daddy返早揍唔到佢地都係我揍架啦,子元就趕頭趕命咁,仲爺同我追到死,有時真係覺得佢好唔識體諒,咁多人你一個人快閃梗係得啦,但齊齊行就唔係火咁架啦嘛!終於返學校門,點辛苦都要影張相先啦,難得嘛!送咗佢兩個入去我就行過南昌站撘車返工,今日反而比預計早咗,可以喺火車站買埋麥記返公司食,今日只有一個字形容:忙!上午係咁跟番啲電郵,下午就入哂啲job cert,真係忙到水又冇飲更加唔洗去廁所!放工撘24號過旺角,子元要踢比賽,老公又要揍仲仲去踢傑志,所以我要喺旺角等笨元比賽完接番佢,本來以為咁大雨唔洗踢,但最終開得成仲輸好多呢,不過原來呢隊好勁架,咁冇得講啦!踢完同笨元撘地鐵返長沙灣同老公會合,去君日快食個晚飯就算,回家搞回條都搞咗我大半個鐘,嚟緊日子會點過呀!

沒有留言:

張貼留言