2019年9月7日 星期六

7/9/19

7/9/19.   SAT.    VERY HOT

今日真係出汗日,老公返早,我要揍住兩個全日活動咁滯!首先子元要補英文,咁一齊出去,我就帶仲仲去食早餐,然後去遊樂場玩咗陣啦,返去接番子元回家又要收拾下半場的白豚游泳比賽及Konter足球聯賽!有點趕地出門口,去到深水涉游泳池剛12點,子元仲覺得咩都唔洗理等叫到佢嗰組先郁,我就話記得是有熱身的,你去問吓啦,但佢就係唔肯問,我梗係唔肯過佢迫佢去問啦,見到有個鄰居咪叫佢問人囉,根本就係要去熱身!佢游第3 heat,真係可以好快完,因為對手超強,子元都係游番42秒啫,但小組都尾3!所以一定咩獎都冇,可以換衫走人,撘6F過土瓜灣踢波,見住走咗架車,焗等20分鐘再撘40分鐘車程先過到去,好在真係遇鬆時間,去到找到間食清湯腩的就試吓,真係唔錯喎又唔貴,食完買埋嘢飲行過去,又係時候等等等,其實我已經濕完又乾咗唔知幾多次,自己都覺得辛苦,然後又太陽又落雨咁,真係最辛若的天氣!等老公嚟咗,我就帶仲爺去咗遊樂場玩,但又落雨咁!到咁上吓返過去球場睇比賽,睇到子元踢喎,仲要係踢得好好,動作流暢只係入唔到波啫!最終贏6:2呀!終於可以返屋企,返去先叫Pizza外賣,沖涼休息!我完全進入save mood!老公8點幾出咗去又踢波,我就努力簽通告,兩份量真係夠哂攰!之後還要摺衫等等,到12點幾先瞓!

沒有留言:

張貼留言