2019年9月4日 星期三

4/9/19

4/9/19.   WED.    WARM

今日老公請咗病假,條腰整親喎,咁就可以車我地返工返學啦,今日交通又出奇地順暢,揍咗佢地返學都係7:45,我返到九龍灣都係8點多,所以一齊喺工商食早餐先,8點幾我先返上公司,佢就去九龍城睇醫生啦!今朝都係忙架,因為有果籃月餅嚟要分嘢,午飯竟然好多水吹,突然覺得同阿姨關係好番啲咁,或者學ivy話,佢冇哂左右手,仲夠膽對我唔好,唔怕我都唔同佢做嘢咩!下午都係真工作到放工,等老公嚟接我,查實似係交收仲爺多啲,佢車我地去巴士站,我同仲仲撘巴士返去,佢就去番球場睇子元!落車時仲爺本來都講嘢講得好開心,但佢望望吓個地點點解咁怪,咁鍾山臺又真係冇咩人又黑,對佢嚟講係幾得人驚!返到屋企休息吓7點幾才煮飯,今日又煮得唔錯喎,要重拾番個節奏呢!差不多9點子元佢地先返到嚟,食得飯嚟都冇咩時間,又要清潔收拾執書包等等,而家未有功課就可以咁hea啫,之後都唔知點算!

沒有留言:

張貼留言