2019年9月24日 星期二

24/9/19

24/9/19.   TUE.    HOT

今朝都係老公車我地返工返學,不過好塞車,食埋早餐返到公司都差不多夠鐘,又係時候開工啦,做住嘢咁時間過得好快,食飯後都係打吓機啦,下午做得咁上吓就打吓機,攞咗幾個鐘free嘛!放工返到去樓下,老公就出門口約咗人食飯,然後就放吓兩隻嘢等我搞,又要煮飯又要睇功課,仲要喺仲仲本手冊發現到張紙條話冇交針卡,我真係想喊,我明明星期五就交咗,針卡呀係好重要架,想點呀,我真係唔識點處理!然後仲爺啲功課又一pat嘢咁,我又要煮飯,真係令人好混亂!最終叫子元睇睇功課先,我要煮住飯先,唔係今晚實唔洗食,跟住邊煮邊教功課,好在子元都算幫到手,開飯收碗吸塵等等都做到!然後咪再捉佢改埋啲功課囉,好多錯呀,仲要佢好似唔知自己錯咩咁,我真係好攰呀!

沒有留言:

張貼留言