2019年9月29日 星期日

29/9/19

29/9/19.    SUN.   HOT

今朝8點幾醒咗,不如就早啲去畫班,早啲返嚟做埋啲功課溫習,估唔到一溫就溫咗差不多全日,仲爺的英文串字,真係足以令人死亡,我真係痴咗線咁,又自己走出走廊又趕佢出街,又拍枱打人咁,其實自己都傷哂,又撞到手臂手指咁,你話係咪痴咗線,全個下午基本上都係咁無限loop,唔識再溫錯再溫再唔識,期間食過少少嘢,又再嚟過!老公揍咗子元去比賽,條友仔都未做好功課溫好默書架,不過佢可以好快我都冇咩講!6點幾老公回來接埋我地,近近地去咗長沙灣食米線咋,然後就送我地返去,佢就去踢波!返嚟都要同仲爺再溫多次,子元有子元自己搞掂!我今日真係好攰,發顛真係好攰!

沒有留言:

張貼留言