2019年9月28日 星期六

28/9/19

28/9/19.   SAT.    HOT

今朝8點多要起身了,因為笨元要補習又要畫班,都要揍佢去,我地就去食早餐,然後回家睇功課,溫默書,12點幾老公接子元回家後,食埋嫲嫲買的雲吞就去咗睇饒宗頤文化館,因為子元要做專題嘛,近到咁唔去睇吓都唔得啦,不過個導賞人員真係悶咗啲囉,但聽吓都好嘅知多啲唔洗我講!睇完3點幾去咗葵芳食tea,然後子元就去踢波,我就同仲爺返屋企執嘢去游水,今日我都游埋一份,不過真係好攰,差不多時間過去睇吓仲爺游成點,條友都係hea架啦激鬼死!返屋企沖埋涼等老公嚟接我地,去咗葵芳食嘢順手同張電話卡增埋值,食完嘢行咗陣商場買咗少少嘢就返屋企,老公就去踢波!沖好涼趕仲爺去瞓覺,子元就做功課, 我就摺埋啲衫休息吓,笨元話要睇足球小將,但我要佢等的過程做埋佢啲功課先囉,唔係明天又比賽冇時間架啦!

沒有留言:

張貼留言