2019年9月8日 星期日

8/9/19

8/9/19.    SUN.    VERY HOT

今日都係平凡的星期日,老公返早,我瞓到9點幾醒咗,叫醒埋笨元跟住煮早餐,食完佢就去畫班,我就梳洗清潔好,再同仲仲溫書,都係溫番今個星期教咩啦,還有要溫吓中默,佢都算合作,因為溫好可以自由嘛!12點多出門口先去接咗子元,再過球場仲仲要踢波,我地又要乾煎1個鐘,踢完去對面茶記食完就回家,到子元要沒溫書,沖好涼又會要抖,差不多3點半才開始,但條友又hea我咁,咪比練習佢做囉,結果又發脾氣咁,因為夠鐘游水我就放佢走,今晚繼續!老公回來執咗衫又去踢波,等子元游完水再去咗奧海城食晚飯,行埋反斗城就回家,做埋啲嘢休息了!

沒有留言:

張貼留言