2019年11月13日 星期三

13/11/19

13/11/19.   WED.    WARM

今日應該有咩心態呢!一起身睇到啲message都心知不妙,交通等於冇,冇東鐵之餘仲封埋吐露港,真係北區唔洗出嚟!我地呢,咁啱老公今日放假,有車可以先車咗兩位少爺返工,跟住就到我去返工,出奇地順𣈱!因為路面冇咩車呢!返到公司附下食埋早餐,返上去睇吓有幾多人返啦,咁最終都有24人,兩位阿姐都返唔到,但我地都自動波做應該做嘅嘢,做到飯前我問咗阿姐可否2:30走,因為要遇番時間接放學,咁佢地都放人,我仲揍埋青衣同事一齊放!放飯時開心吓啦,佢地又帶餸返嚟加料!飯後執埋啲手尾就閃,最終3點未夠就去到學校等,接咗佢地老公要去食嘢先返屋企,又喺樓下撞到Janice,於是上去同bb玩吓,跟住又入青衣食飯啦,嫲嫲叫我地入去食嘛!本來諗住之後返去踢波,但老公收到call要去接番joe兩公婆回來,所以陪佢地踢咗陣就走,我就同佢地踢多陣才回家,明天不用返學但笨元就可以自己做咗功課先,仲爺就交比哥哥明天幫我跟啦!

沒有留言:

張貼留言