2019年11月29日 星期五

29/11/19

29/11/19.   FRI.    COOL

今日真係忙到從未試過咁忙!完全都冇吹過水,朝早自己出門口,又獨留兩個仔喺屋企,嫲嫲再過來睇住佢地,我都係返到去食隔夜麵包咋,仲唔快啲開工咩,結果一朝都係做,我只係想今日做好啲嘢今日快啲過!午飯後都係上去買咗轉湯包吹咗陣水,又係咁做囉,嗰啲咁嘅bill,坦妃擺明就係想喺親生女返嚟前處理好唔洗佢搞囉,總之都係煩到我地,下星期返job cert我唔理咁多啦,我要做我地嘅嘢!放工都冇即走,keep住嗰種你比咗好多額外嘢我地做,搞到兩個準時放工嘅人都要遲放!返到去嫲嫲煮緊飯,我就執好啲玩具,食住飯等老公回來交收,仲爺去合唱團,佢又返來食埋飯出去接仲爺,我就睇功課等等!今晚老公返多轉夜更,明天又唔洗請假又揍到子元去踢波了!

沒有留言:

張貼留言