2019年11月28日 星期四

28/11/19

28/11/19.     THU.    WARM

今日係兩隻豬仔最期待的海洋公園旅行日,但笨元就好唔開心冇得同同學一架車要跟細佬,老公就同我地食完早餐就去接嫲嫲直接過海洋公園,差不多10點終於可以入到場,最搞笑係今日OLR都有活動喺嗰到,我都同其中一個老師打招呼,佢話認得我都唔知真定假!今日主要係先玩咗山腳,食完午餐再玩山頂!不過喺山腳的時間子元都唔多好面口,因為佢好想同啲同學一齊玩呢,但真係做唔到嘛,由得佢黑囉!睇完魚睇完熊貓,去咗威威天地就狂玩囉,仲喺嗰到接到婷婷,咁就全日都一齊囉,玩到12點幾出番去水都嗰邊食意粉,然後就上山頂玩,本來想坐完轉轉海洋生物撘覧車,但婷婷唔想坐之餘又要等30分鐘,所以最後都係去咗撘海洋列車囉!上咗去子元找到啲同學,就跟咗佢地玩,咁我地就睇企鵝囉,之後仲爺都去咗玩過山車,我又跟吓笨元,去咗玩激流,但都係喺上面用水射人好玩好多!之後分兩路我就同仲爺佢地落番山腳,老公就喺山頂陪子元,排隊撘覧車落番山腳,去威威天地玩多陣,等老公佢地落嚟就走啦,都已經6點!因為要去石門仲仲練波,結果7點先去到,踢完就去對面食埋晚飯回家,今日真係堅攰!

沒有留言:

張貼留言