2019年11月18日 星期一

18/11/19

18/11/19.    MON.    COOL

今日都係要停課,老公返中所以我下午都要請假,真係好想話可唔可以帶埋佢地返工,我覺得呢啲特別日子真係要通融吓囉,不過梗係冇可能囉!一家揍哂我返工食埋早餐,佢地就返屋企我就開工囉,因為要半日內做哂全日嘅嘢,唯有開行油門做嘢!食完午飯就返去,買埋餸今日唔出門口架啦,老公同佢地食埋早餐就揍佢地回來佢去返工,今日佢仲要踩兩更,所以我們都閉關!比佢地hea到3點就要開始上堂,其實都唔知可以點教,總之溫故知新咁啦,到5點幾放生佢地啦,比佢地自由活動吓,笨元梗係睇機,仲爺就喺到畫嘢囉,6點幾7點煮晚飯食,然後都係沖涼休息,仲仲食埋藥都瞓啦,見到仲爺畫咗支旗,應該心痛的吧,一個6歲的小朋友,似懂非懂的支持著香港人,雖然在佢眼中好多問號,但我都似解答唔到佢咁,真係好無奈,我地呢地廢中淨係識得返工,除咗不抱怨外仲識咩呢?

沒有留言:

張貼留言