2019年11月22日 星期五

22/11/19

22/11/19.    FRI.    WARM

今日都係有老公揍返工返學,所以慢慢食埋早餐就返工,今日著得比較hea,點知阿姐話group老細嚟開會,返埋位同ivy講唔夠兩分鐘大小姐叫咩名,佢就殺到,好在我認到,帶佢去A房,真係比佢嚇死,大家都feel到我好緊張呢!由於今日著得太Hea,去咗借衫著,等自己變番斯文啲!跟住都係做嘢啦,今日都好多嘢做呀!午飯後上咗31樓shopping,今次係位元堂呢,我地都係主力買湯包,買完一轉又上去陪catherine再買過,阿姐又話仲想要某隻湯包,佢地衰到話叫我跪都要跪幾盒回來,咁我都找到兩盒回來比佢!開心shopping完又要做啦!捱到happy friday的放工,就尤行過去球場搵番我啲豬仔,帶仲仲返小童上合唱團,我就hea吓囉,唔想煮飯所以等佢地唱完就返咗長沙灣食元朗冰室,回來仲仲好似有啲燒,可能因為今日打完針,唯有比藥佢食啦!

沒有留言:

張貼留言