2019年11月14日 星期四

14/11/19

14/11/19.   THU.   COOL

今朝諗住停咗課,由得老公同兩隻豬繼續瞓,以為同之前一樣交通點都掂,點知就出事啦,西鐵又唔得,等咗一輪先出要等20分鐘先有下一班車,已經趕唔切去得到紅磡轉shutle,咁就轉去荃灣線,但上咗車都係冇用,因為唔開車!唯有上番地面再試吓撘小巴,去到小巴站見到起碼有百幾二百人排,但巴士又冇,我唔想喺地鐵撘兩個鐘,所以決定路面!但等極都冇車,咁啱pest team嗰邊問開齊人未,我就撘嘴話我仲喺美孚呀,文哥轉個頭就打嚟話救我啦,真係好感激,不過佢地都要去攞咗車先可以嚟車我,9點幾過到嚟,所以10點多我都返得到去,因為下午請咗病假去覆診,所以都要快啲做好嘢,食埋個飯就落樓,叫咗老公嚟接我,好快就去埡弓葵涌醫陣啦,睇完叫咗我試吓加半粒藥睇吓點!等老金嚟接埋我就回完,仲爺啲功課都未做哂就返去做好埋佢,跟住就去咗球場踢波,踢到7點多就去食米線才回家休息。

沒有留言:

張貼留言