2020年1月11日 星期六

11/1/20

11/1/20.   SAT.    WARM

今日係同老公兵分兩路的一日,因為兩個豬仔都有各自的活動,咁唯有一人揍一個!老公放工回來就接子元去足球比賽,我都冇得瞓咁晏,因為仲爺都要上畫班,咁8點幾出門口都準時過到去,佢就食麵包,我就去咗食粥做早餐,但唔知係咪呢排操細咗個胃口定啲粥唔夠好食,我食咗半碗同啲蘿蔔糕就唔想食!咁見時間許可就返番去美孚買餸,因為今晚阿媽生日飯嘛,買埋餸返去放低又要出門口去接番仲爺,佢第一幅畫作終於完成,係獅子但個個都以為係舞獅,哈哈,佢好唔開心人地唔明佢畫咩呢!子元今日就足球比賽加英華面試加試腳,佢就話面得幾好,不過有咁多人in,真係冇咩可以估到,所以都係博吓啦,希望佢啲運仲有,不過我地最終目標都係九華,我真係好緊張!回家後得大半個鐘時間又要出門口,仲爺傑志比賽嘛,不過佢成日都係舊雲咁都唔知佢踢咩!比賽完又要去海怡學鼓,今日ukulele 阿sir病假,得半個鐘我食個飯都好趕,接咗佢先去買麥記,上到巴士食咗陣佢都冇精神食,想瞓覺多,我都瞓得好冧,塞咗耳機好瞓好多,冇環境聲嘈!返到去兩個細只係入房睇機,我同老公就煮晚飯,我仲摺埋衫添!7點多阿媽佢地上到嚟,都要等多陣先開飯,好比面大家食哂,等我快手洗埋碗就切蛋糕呢!9點幾佢地都閃哂,咁老公都返工啦,我地3個咪齊齊睇明珠劇囉,今日做bb Boss,好好睇!完場趕哂佢地去瞓我就沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言