2020年1月1日 星期三

1/1/20

1/1/20.    WED.    COOL

新年進步呀!又到咗新一年了,老公朝早帶咗仲爺去主日學,我竟然瞓到11點幾先起身,笨元梗係唔會自己做嘢啦,所以起身後就馬上煮早餐,但老公佢地都差不多回來,我又想出去行吓,所以出咗轉荃灣,但又多車又多人,想行吓嗰間新嘢咩激安都唔得,多人到都唔知點行好,加上老公又要返工了,所以都係返屋企算!本來諗住幫兩個溫書,但原來子元要4練波,即係3點幾要出門口,返去又要煮飯佢地食,咁即係完全溫唔到,所以唯有同仲爺溫!好在子元有補開英文我都有信心,但佢都真係要比個心出嚟,令我覺得佢想考好個試!佢去咗練波我就同仲爺溫英文,開頭都ok咁架,但之後又開始激到我火起!轉個頭又已經5點幾,要出去接子元,喺樂富食埋丸龜食埋烏冬先回家睇903頒獎禮!

沒有留言:

張貼留言