2020年1月4日 星期六

4/1/20

4/1/20.   SAT.    WARM

今日真係夠哂忙碌,亦夠哂估唔到!朝早兩位少爺一個補英文,一個學畫畫,本來諗住襯仲爺畫班時間去交哂兩份子元的自行選校表,但又要食埋早餐怕去哂兩間唔夠時間,所以食完早餐去咗近的長天交咗表先,接番仲爺之後佢有啲唔妥,主動瞓咗就知出事,所以先過咗九華交表先,去到學校都唔識搵校務處,我真係好想好想子元入到呀,諗番自己十一二歲時又係派位,我足足幾個月晚晚祈禱希望入到OLR,我諗今年我都會咁,為咗阿仔入到九華呢!交完表就同仲爺去睇醫生啦,估唔到冇人睇喎,一埋去就有得睇,反而係攞藥等得耐!搞掂哂返到屋企12點幾,快手比仲爺食藥再瞓啦,燒到火爐仔咁陰公!咁今日就主力同子元溫吓書,但都唔溫得好多,仲爺瞓醒咗就精神咗好多,但5點幾開始到我唔舒服,唔知係咪個車仔麵呢,瞓咗個幾鐘都唔得,起身後又嘔咁,老公被頭仲話我,都要出去食啲嘢架,我咪話我根本出唔到囉,轉個頭就嘔啦!最終佢去BBQ前買咗粥返嚟比我地食,咁全晚我都好辛苦咁全身骨痛,但都要搞掂佢兩個架,好在笨元夠大個幫到手,11點幾我入咗房瞓,但都瞓得好差,因為又沾寒沾凍又周身骨痛咁!

沒有留言:

張貼留言