2020年1月23日 星期四

23/1/20

23/1/20     THU     WARM

今日本來冇咩事, 開開心心開工, 但因為有3個傻人,做啲令人傷心的事, 令我今日係唔開心架,不過分析過後,其實係因禍得福! 因為咁蠢人令自己唔開心唔值得囉! 早上有同事話買詩樂氏,咁咪上去買囉, 講真我唔會專登問人要唔要買, 除非你之前問過我啫, 因為咁而話覺得嬲覺得咁就要反面, 咁呢啲朋友要唔要都罷, 真心覺得佢地冇腦! 午飯自己食完, 想同佢地三口六面講清楚咩事, 最終見佢地入咗房, 就入去同佢地講清楚, 聽完嗰啲所謂的理由後, 我覺得我已經盡咗我能力, 呢啲朋友我放棄! 但情緒都係要發咗出嚟, 本來想等Ivy回來同佢講, 但阿姐咁啱出現, 說話又咁啱觸動咗我情緒, 結果我就對住阿姐講咗出嚟, 咁佢都好聰明咁解答咗我安慰咗我, 真心覺得阿姐好聰明! 佢叫我唔好放太多感情去同事身上, 聽落都啱! 下午都係做咗嘢打住機咁, 等放工入石門, 等仲仲踢完波食埋飯就回家了!

沒有留言:

張貼留言