2020年1月14日 星期二

14/1/20

14/1/20.   TUE.    WARM

今日揍咗兩隻豬返學,老公就揍埋我返工,因為要幫Joe買早餐呢!咁我地都食埋早餐先返工,今日都係有嘢做的,但是可以唔急就慢慢做!吹吓水咁又一朝,入房吹水食飯,下午都係做嘢,不過擺明係慢慢做,有啲報復心態,唔想幫手包禮物,上次一個爛攤子就要我執,我一個人要入起哂幾百份,搞到我要打人情牌找人幫手呢,所以我今次一包都唔會幫手入!所以今次個photo report就做足一日!放工直接入青衣城所以撘地鐵,因為要買電腦所以入去食呢,喺Mr Steak叫咗嘢食就上去豐澤買,食完嘢就去儲埋分,送嫲嫲佢地返去就回家,沖完涼又搞一輪行政,都係未收到學校份津貼申請表,真係令人覺得好煩惱,唯有明天直殺入學校問,16/1要交但你冇比我交條毛呀!

沒有留言:

張貼留言