2020年1月26日 星期日

26/1/20

26/1/20.   SUN.    COLD

今個年初二都係好唔同,去嘅地方唔同以往,香港的氣氛都唔同哂!老公今朝放工回來,就叫我地起身,因為8點半要去望彌撒,估唔到老公會為咗個仔咁積極,其實真係應該讚吓佢,咁今日反正假期冇特別活動就一齊去啦,估唔到又好方便亦都好自由咁,其實我中學畢業之後都冇望過彌撒,感覺既親切又陌生!完成找神父簽埋名落簿就回家休息,老公要瞓覺, 我地就hea,到點幾我都攰到瞓咗,但2點多就要起身出門口,約咗嫲嫲食lunch,入青衣食太興,然後返青梅,找到好節目就係玩十三張!玩到食飯睇埋愛回家,8點幾回程,仲爺話要食雪糕,老公就帶咗我地去荃新天地食一個黃店的雪糕,仲爺梗係第一時間做文宣啦,差啲雪糕都唔食!跟住真係回程啦,老公就返工,我地就回去好好休息!

沒有留言:

張貼留言