2020年1月7日 星期二

7/1/20

7/1/20.   TUE.  COOL

今日佢地開始考試,但笨元一朝起身同我講佢發燒,馬上處理,食藥沖涼刮痧敷額做齊叫做過到關先,叫咗佢準時食藥,一鼻水倒流就係咁麻煩!今朝車到我去南昌站就算,我撘shuttle返去食減肥麥皮餐,一齊減!今朝都多嘢做架,始終今個星期要半日做一日野,所以冇得hea!一返去阿姐仲要呻佢琴日返去做書僮嘢,咁我點都要奉陪!放工前做好預計要做的,入房同負能量太太團食埋個飯先走,返去做書僮,但今日到我發顛囉!首先笨元睇錯時間去補習,老公又唔睇清楚時間就揍咗佢過去,咁佢又病病地都算,跟住仲爺溫英文又係令人痴線,文盲點考試呢,總之我就又顛又打又鬧咩都齊啦,其實真係好辛苦!子元被Ms Yu提早收留後可以早點回來,咁就快啲做埋我啲練習囉,7點多出去食咗米線,回來又係時候快啲沖涼,都係唔甘心要同仲爺做埋份卷,10點多放佢去瞓啦,我真係好攰,心靈上嗰隻!

沒有留言:

張貼留言