2020年1月5日 星期日

5/1/20

5/1/20.   SUN.    COOL

今朝出到汗,叫做好番少少,9點幾起身,仲爺已經醒咗,老公就出咗去,為咗仲爺要入教,佢都要去上慕道班呢!咁梳洗後我都仲係好病咁,但都要煮早餐比佢地食,子元就自己煮丁麵啦,我煮咗通粉同仲爺食,然後都係食藥啦,老公回來後買咗啲麵包又一齊食啲啦,佢就入咗房瞓,瞓之前有個重任就係同仲爺塞肛,條友仔燒到差不多40度,又呆哂啦,塞咗藥佢就自由活動,因為我好似又燒番,食咗藥喺梳化瞓吓先掂,子元就自己做數!到點幾真係要郁吓,同子元對吓卷先,跟住就出去食啲嘢,不過我都冇胃口,食完就回來同仲爺溫吓英文,子元4點幾要出去華夏盃比賽呢,我可以好專心咁同仲爺溫囉,字都係唔識串咁,但起碼叫做認得多咗好多字!老公佢地返到嚟,7點多就出去食晚餐,我又想食粥,子元又想食其他嘢,所以去咗深水埗食,大家都滿足哂!回家後冇再溫書啦,沖涼食藥瞓覺啦!

沒有留言:

張貼留言