2022年10月1日 星期六

1/10/22

 1/10/22     SAT.   COOL

今朝一早老公湊子元去東倫敦嗰邊比賽,所以我哋起身食完早餐就要踩單車途仲仲去球場練波,幾經辛苦去到球場,中人就踢波我就企足個幾鐘頭,然後又要踩返屋企真係好攰!老公佢哋仲慘,去到咁遠,對家唔夠人之餘仲要賴我哋唔靚踢唔到,根本就係唔夠人,結果冇得睇要翻返嚟!返到嚟佢兩個就沖涼做功課,我哋就去咗Costco買嘢,再買埋午餐返嚟俾佢哋食!然後我哋又出咗broadway行吓,都係諗吓啫咁囉,仲買咗珍珠奶茶返嚟飲!然後就等老公整晚餐,佢話要整牛扒慶祝呀嘛,適當嘅時候開咗套逃獄兄弟嚟睇,都幾好笑!洗完碗沖埋涼都10點幾啦,聽日又要去踢波,又要來補習,仲要過新屋度下尺,諗起都攰!

沒有留言:

張貼留言