2022年10月21日 星期五

21/10/22

 21/10/22     FRI.    RAIN

返埋今日終於放假啦好嘢!朝早上去湊咗細佬返學我就返工,估唔到今日Bella心情幾好,全日都好合作,你平時唔多想上的英文堂都冇全程睇書,又答問題又寫吓嘢!放break嘅時候就落大雨,幫完break佢就停雨,真係好邪!放飯時照樣同同事吹吓水,跟住又要趕返去開工,不過今日帶返去嗰本書都未有機會睇晒,留返放完term break返去再慢慢睇啦!最尾嗰堂數學,佢哋測驗,老師問我一唔一齊做,我又覺得冇所謂反正咁長時間坐喺度好悶,即管試吓自己識幾多!放學準時收工返屋企,今日又冇得揍德,佢仲有繼續唔舒服,不過佢喺我度嘅時候我真係完全唔覺得佢有事喎!所以趁佢哋出去練波嘅時候我就買埋餸返嚟預備好,再摺埋啲衫,繼續睇返造星,真係越睇越掛住mirror!

沒有留言:

張貼留言