2022年10月19日 星期三

19/10/22

 19/10/22     WED.    COOL

今日返到去再check email先發現Bella唔返,我就做替更,原來真係輕鬆好多, 等我收拾好啲嘢,就去預備接Samia轉課室,但我發現麻煩老師就喺佢隔離個課室,我即刻不動聲色咁樣走咗去另一邊坐到夠鐘就接佢!佢而家唔洗人喺課室陪,咁我就搵地方過日神,都係去電腦房坐吓,又可以上吓網,又係夠鐘就去接人!11點半未夠我就準備去食飯,因為之後要做兩轉替更,又要去大房睇住lunch club,然後仲要做appraisal,不過其實我未夠一年,唔使做正式appraisal,所以只係簡單傾吓有啲乜嘢training或者有咩問題等等,而且真係正常好多,同佢講返Bella上堂嘅問題,等佢可以諗吓辦法解決,同埋試吓唔好日日都係我跟佢,都係需要轉下嘅!最尾嗰堂去咗一班未去過嘅數學堂,佢哋啲樣嗰個好似去送殯咁,黑口黑面,睇見佢哋咁上堂真係辛苦!時間關係我一早已經將單車鎖咗去學校門口附近,所以放學即使好快返到屋企,幫佢攞埋結他換過架電動滑板車,就去公園搵細佬,佢攞咗支其他同Sara走咗去busking,條友仔又賺咗2 P返嚟喎,又嚟上市邁進咗一大部喇!一齊踩車過去學嘢,可以快好多,不過之後我又要幫佢推翻架單車返屋企,再行返返去,真係攰架!最後等佢學完結他我哋雙人踩板車去湊德,仲爺就踩住㗎電動滑板車返屋企,我就拖住德行,可惡!返到嚟又要煮飯俾阿德食,又要都咁上下整爛飯,之後沖完涼仲要摺衫,家務永遠都做唔完好慘!

沒有留言:

張貼留言