2022年10月5日 星期三

5/10/22

 5/10/22.    WED.    WIND

今朝出門口,仲爺發現我冇帶頭盔,我先醒起原來漏咗喺琴日買餸嘅肉檔,唯有放工睇吓去唔去攞得返!如常咁揍咗佢返學就返工,不過個單車個轉波檔壞咗,希望佢等多陣啦唔好咁快爛晒!返到學校都係如常咁工作,只係今日撞到幾次麻煩老師,不過佢都冇嘢麻煩到我因為我正確咁做晒啲嘢!然後今日返嚟Bella唔多開心,到咗第二堂嘅時候又喺度發癲,係咁打自己個頭,又fig到條辮都甩晒,搞到我又要call S L T,總算嚟到之後講咗幾句叫做冷靜返,跟住又攞書出嚟睇!順利捱到食飯時間,好好咁食完我個飯,返到去佢哋差不多第四堂,好快午飯啦,本來好好地佢有佢同啲朋友一齊,我有我睇書,點知無端端警鐘響,要去沙地集合,啲人個個食緊飯,都唔知嗰個係真係警鐘定係誤嗚,總之就煩,仲要落緊雨真係好狼狽!最後數學堂順順利利可以放學,快手去接細佬,因為個天黑黑地好似想落雨!揍咗佢去學結他,我就落去肉檔睇吓攞唔攞到得返個頭盔,好彩嗰個人認得係我幫我收起咗,真係好彩!然後去接埋爸爸,老公啱啱講得切返嚟,車我哋去攞埋我free嗰個櫃,先至返屋企,跟住佢就去接哥哥啦,我咪喺屋企湊住兩隻野同埋煮晚餐囉!

沒有留言:

張貼留言