2022年10月18日 星期二

18/10/22

 18/10/22      TUE.    COLD

今日過得麻麻哋啦!朝早湊仲仲返學就快手返工,都係照常開工,Bella 九點半就返到嚟,見佢心情都唔錯,以為今日都應該OK啦,點知佢諗住去上PE堂,但我話佢知第一堂係History,佢就發現自己記錯咗時間表,然後掉低啲袋走咗去AL1,本來佢係想入去,但因為鎖咗門佢入唔到去,呢次就企咗喺門口,我二姐都喺度見到,我都嘗試過勸佢去上堂,但當然冇咁易勸得到,於是我就喺出面陪咗佢一堂,到第二堂終於肯入課室,但坐咗半堂佢又開始癲癲哋,咪同佢出去行過圈,最終佢唔入返課室,又去咗出邊睇書,本來都冇咩問題,但佢睇睇下瞓咗喺地,終於捱到小息,諗住佢見到啲同學又會變返正常,點知冇變正常,就係瞓咗係地下,然之後又走咗去行圈,行行吓又去咗AL1,今次入咗去唔肯出返嚟,仲匿咗去枱底,嗰時差不多叫我上第三堂,我個大姐第一時間走咗佬,我問二姐點算好,因為佢都要上堂佢就話10分鐘之後佢都唔肯出嚟,就call SLT!最終都係要call人啦,已經係最權威嗰個兩個SLT嚟咗都搞佢唔掂,佢哋就決定叫佢阿媽來接返佢走,佢哋去咗call人,我就繼續喺度俾佢,香港都氹佢出嚟,最終差不多12:15佢先至肯出返嚟,都平靜咁樣等佢阿媽嚟接佢㗎啦!呢個時候帶遮就出現攞彩啦,我心諗最艱難嗰陣時你第一時間閃咗,連一個指令都冇俾!最後我陪佢等到差不多一點,開始都學生入嚟嘈啦,我就提議不如在reception等,果然唔使5分鐘佢阿媽就到!我終於可以休息吓,放返低啲工具就去開飯先!本來最尾嗰堂諗住問吓我究竟要做咩,但大姐二姐兩個好似好多嘢要傾,我都費事阻住佢哋,自行決定跟埋Bella時間表上埋最尾嗰堂就算,反正我個同事吹吓水!放學搵事頭攞埋啲冰糖就閃人,接咗細佬就返屋企逗號又要好忙碌咁準定個蘿蔔牛腩,然後把握時間試吓個滑板車,喺行人路試咗一個圈,再落馬路試吓,大致上都要掌握到點控制!目標時間關係,要趕住出去接德,我驚老公差不多返到,就提議佢去同我哋會合,我就同細佬試吓一齊踩上滑板車,練習吓雙人踩車,反正之後都要咁做!佢哋去晒練波,我又照顧完德,煮好埋飯就要摺衫,都未接完細佬就返嚟,所以要快手摺好先至可以開飯!今日真係好眼瞓好攰,都係早啲休息!

沒有留言:

張貼留言