2022年10月16日 星期日

16/10/22

 16/10/22     SUN.    COOL

今日真係好忙碌,一早出咗去,首先車哥哥去球場,買杯咖啡又要車仲仲去球場比賽,最終今日輸咗波,佢哋都好唔開心,但踢波梗係有輸贏㗎啦次次都贏咩!因為要等老公送咗子元去補習,先再返嚟接我哋,所以等到12點幾,我又要去廁所,所以先去一轉broadway,然後泊架車去子元補習附近,跟住就搭出去Central London,本來諗住去之前睇咗嗰間舖頭買電動滑板車,點知嗰間舖頭好似唔優做咁,聽到我講想買700磅以下嘅車,佢就話佢哋啲車唔防水,如果我嘅常用落雨就用唔到,不過佢介紹咗我去另一間舖頭,佢話嗰間又平啲又防水, check咗發現都係搭多6個站,唯有過去睇睇睇睇啦!搭車之前先去買啲麵包充飢,細佬係咁嗌肚餓!終於去到嗰間舖頭,個sales誠懇好多,亦都解釋咗幾款車,最終買咗一款中價車,為返600磅!仲可以即刻揸架車走,咁就完成任務,返去接埋哥哥,送埋佢去球場,我哋就返屋企,之前要買埋餸,返到嚟都忙碌,幫老公湊埋志遠返屋企,準備煮飯嘅時候,佢無端端走去用個蒸焗爐,都話會跳掣囉點解重用姐,結果搞到個安博盒子燒咗,咁就冇電視睇啦!其實真係勁燥底,但話佢都冇用!最鍾咪叫佢買返一個聽日裝返!

沒有留言:

張貼留言