2022年10月12日 星期三

12/10/22

 12/10/22.    WED.   COOL

今朝出門口都有啲趕,所以返學嘅時候踩快咗!不過都冇遲到!返到去照樣攞齊嘢就去電腦房休息吓,開下電腦等等,其實都係唔想無所事事!上咗一堂之後佢check過唔見Bella,就再跟埋第二堂,最後收到通知話佢今日唔返,都算幾開心,可以輕鬆吓!問咗上司安排跟year Seven,因為炒散,其實就唔算咁用心,上家政堂,都算唔太難,不過個學生我又唔知佢咩問題,總之都係嗰啲奇奇怪怪唔聽話傻下傻下咁啦!最開心係可以放一個長嘅午飯,食完仲忍唔住落去買多咗個沙律,最尾嗰堂英文就麻煩啲,嗰條學生又話要去廁所,跟住又話濕疹發,但佢又冇話帶藥膏,嗰時仲有唔夠半個鐘就放學,我同代課老師都唔想煩,咁啱喺課室出邊經過有個S L T老師,代課老師就去咗問佢點算,總之佢哋解決左就算,我只係想準時放工!佢是否架車度攞埋工具,就返屋企放低啲嘢,再去超市買埋肉醬意粉嘅材料,返屋企收拾一轉攞埋結他又要去公園會合,湊細佬去學結他,因為我唔想再郁,所以坐咗喺琴行半個鐘等佢,佢學完結他就去接德,返到嚟無無端端咁搞掂德仔食飯,又開始準備晚餐!今晚老公同唔同事踢埋波先至返,所以我哋煮好就可以食,開咗造星嚟睇,咁就一路睇到我去沖涼先至熄機!

沒有留言:

張貼留言