2022年10月6日 星期四

6/10/22

 6/10/22.    THU.    COOL

今朝揍咗仲要去學校門口,見到幼稚園班級嗰個香港人,同佢傾咗幾句,加上過咗40分都未開門,就拜托佢睇住仲爺入學校門口!幫到學校冇得空閒咁睇書,因為麻煩老師要我寫返開學之後Bella嗰啲奇怪行為,於是我咪要喺大房做嘢囉,做到Breslau 返嚟就出去接佢,本來佢今日情緒都唔錯,點知小息嘅時候喺另一個同學口中得知,佢個朋友要轉校,就開始發癲,坐咗喺地下唔肯走,因為小息啱啱完,所以操場負責嗰位工友就即刻call人嚟,本身安排到佢去Japanese garden坐,我誤會咗佢個朋友係嚟開三個星期之後返嚟,但上完第三堂之後佢再問清楚另一位朋友,先知道係三星期之後就嚟開,咁佢又開始冇晒心情!咁啱撞正第四堂要去old gym睇Drama,分散咗佢注意力其實好咗少少,方法時間終於有人來接應我,等我可以去食飯,咁放完飯去返操場又唔見佢,課室門口又唔見佢,好在最終都搵返佢,去返課室楚,但係佢keep住冇出過聲,喺度撕紙碎,老師話可以執書包佢都唔郁,我驚佢阻住我放學,今日趕住去接細佬㗎嘛!總之順利講咗佢出學校門口我就收工,又要趕去公園接仲爺,返到屋企門口見到有架火車,我仲諗緊做乜泊喺我門口,佢先至話係驗煤氣嘅工人,咁咪俾佢入去見咗先囉,等佢驗完可以快啲去買餸然後仲要早啲去接德!老公返到嚟基本上都開始準備煮晚飯,所以德仔走咗冇幾耐我哋就可以開飯,食完飯佢哋又掛住睇波,我都係hea到咁上下先至沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言