2022年10月7日 星期五

7/10/22

 7/10/22.    FRI.    COLD

今日如常揍仲返學再返工啦,返到去又話要email釋琴日Bella件事,好在我搵到個地方係老師可以用電腦,慢慢做到Bella返,本身今日都冇咩,但小息後條友上咗L block二樓話若果跳落去會點,我心諗梗係死啦,你唔好玩嘢,好在講幾句佢都落番地下,只係唔入課室,去咗木櫈坐下來,我差不多搬哂啲人生道理出嚟講,最後佢又冇咗回事咁,講佢鍾意嗰啲書,查實我係勁冇興趣但都要扮晒聽幾辛苦,差不多最尾15分鐘先肯入番課室,正一堂到我放飯,要休息吓!休息埋個lunch break諗住happy Friday,點知行緊上數學課室,佢又諗跳樓,真係好煩,又唔午嘢係咁甩個白版畫跳樓圖,課室入面3個大人商量過,都係搵人去找輔導主任,但又唔想勞師動眾押佢落去,最終另一個LSA落去通知完,返上嚟話我知,我再帶佢落去,但佢又要等埋佢佢兩朋友,好在已經放學,咪一齊陪佢去輔導室,講咗差不多廿分鐘呀,好在今日老公接仲咋,唔係實急死我!最後要等佢阿媽嚟學校接佢之餘仲要輔導主任同佢阿媽傾一轉先,但我真係等唔到啦,所以交咗比另一每老師,我放番好啲嘢就閃,下星期一仲要返嚟寫部告先煩!回家後啲細返哂,老公去咗買嘢食,佢地今晚去踢波,我食自助餐,所以5點閃哂之後,我就好自由咁,煲劇摺衫洗衫等,8點幾先煮咗烏冬食,侷地10點幾返到嚟又要沖涼煮麵咁!

沒有留言:

張貼留言