2022年10月8日 星期六

8/10/22

 8/10/22     SAT.    COOL

今日一朝早就要湊佢哋兩個去比賽,好在時間上面都夾到,先揍哥哥去南邊,再揍仲仲去哈囉,最搞笑係仲仲嗰隊得五個人到場,最終對方都肯五比五去比賽,其實佢哋都好好人,因為佢哋有成11個人,其實已經好好,大不了佢可以照樣出7人,一開場佢哋就入咗一球,我諗都冇10秒,跟住老公喺度我就去買咖啡,點知係我行去買咖啡個短短嘅時間,仲爺就已經入咗波,仲要係扭過啲人入,四份一場完總之後,佢就去守龍,救咗好多球,佢啲隊友都好生性入咗好多球,最終贏七比三,真係好難得!跟住就要去接哥哥,去到其實啱啱完場,但個教練好長氣係咁講係咁鬧,因為佢哋說10比2。好在哥哥話佢隻腳傷傷地,唔去踢下晝果場,咁就唔使咁趕!返到屋企佢哋就沖涼,我哋就去買嘢食,返嚟食完再Hea多陣,就出去B&Q買材料,聽日去新屋嗰邊油油,唔覺唔覺行都差不多七點,搬埋啲嘢返去新屋,再睇多一陣就入埋油返屋企啦,因為又要煮飯食,差不多九點幾我哋先食飯,洗𡊰碗沖得涼瞓覺都差不多12點!

沒有留言:

張貼留言