2018年6月23日 星期六

23/6/18

23/6/18    SAT   RAIN

今日真係充實的一天, 因為陸生返早, 佢兩個連續咁學嘢, 我由8點起身就開始揍東揍西, 9點子元學英文, 我就同仲爺去食早餐, 跟住就去找有冷氣的地方等放學, 然後又要下一場, 去畫班! 要等個幾鐘喎點過呢, 返咗西頓攞番封reference letter, 再吹咗一輪水到12點多就行返過畫室接子元啦, 因為到仲爺學音樂, 過到去都點半, KFC快食個午飯就去學嘢, 我就行12蚊店囉, 夠鐘就接番仲爺返屋企, 子元去咗游水時又要趕仲爺去做功課, 老公返咗嚟但其實冇咩幫過手, 所以呢啲時候我又成日諗起家寶講嗰句假單親, 有時真係覺得好似, 真係由早到晚都係我一個做哂全個家GE嘢咁! 6點跑住咁抱埋仲爺趕去泳池, 佢去游水時就去咗買餸, 返去煮飯時陸生終於做番樣嘢, 去泳池接佢兩個上嚟! 食完飯都叫得郁佢吸塵抺地, 沖完涼佢就去瞓, 因為夜啲要睇波喎, 我就唔知做咩都係忙忙碌碌咁, 洗呢樣洗嗰樣, 因為我唔做, 間屋應該會變垃圾屋都冇人理!

沒有留言:

張貼留言