2018年6月8日 星期五

8/6/18

8/6/18.   FRI.    RAIN

今朝只係揍子元就得,因為仲爺已經喺青衣,果然仲係3號風球唔洗返學,咁搞掂子元我就返上樓搞掂自己然後食個早餐就返工,但原來比我想像中人多,所以遲咗少少,我都知第一日唔好遲,但真係冇諗過返工時間牛頭角人多到咁!今日預咗係冇嘢做,首先填好咗表格先,然後就執吓枱,放番少少自己嘢,星期一可以攞齊嘢過嚟!終於等到放飯時間,我部門的小姐請埋我一齊去會議室食飯,公司有埋午飯供應,唔算太差喎,今日食京都肉排+烚菜,食完吹吓水咁,2點又開工啦,我就繼續執文件再睇吓電腦的資料啦,然後就係等放工,成日記錯自己放5:30呢,又要習慣吓!放工閃人去樂富,去球場會合,等子元踢完波就返咗長沙灣食嘢,然後就返屋企, 今日都好攰啦,好在可以休息吓,星期一再戰!

沒有留言:

張貼留言