2018年6月3日 星期日

3/6/18

3/6/18.  SUN.  HOT

今日老公又放到假又係星期日,真係要好好把握,朝早兩隻細一早就起咗身,不過我都冇理瞓到9點,起身快煮早餐就食埋再叫老公去攞車,先揍咗我同仲爺去球場, 佢再送子元去打鼓!我就喺球場吽1個鐘,有yoko喺到吹水,時間都好快過,踢完波一齊食埋飯先散,跟住返屋企就先搞掂仲仲的功課, 再輪到子元,溫得咁上吓醒起未簽手冊,簽嗰時先發現佢被寫手冊話常識堂時不守紀律,聽佢講完根本係好小事,只係喺老書枱等改習作時用筆劃白板, 頂, 真係好小事囉,個常識老師出名搞唔掂班上秩序架啦,同時六七個又出位又搞嘢咪㩒鐘叫人囉, 真係好鬼麻煩!搞到我又要用時間作文咁交比兩位大人,又同Mr So交代吓吹吓水,期間子元就做番欠我的練習, 做到7點幾8點先出去找地方食飯,近近地去咗新都會, 食吓行吓再買多咗兩件衫裙,返新工著嘛!回來都10點幾, K.O.埋佢地就自由吓囉!

沒有留言:

張貼留言